2014. június 21., szombat

A Nyári Napfordulóhoz

Időszakok, mély és magas pontok, rikítóan változatos élmények és események zajlottak körülöttem. Nem igazán tudtam írni, mintha úgy éreztem volna: a csúcson érdemes abbahagyni. Számtalan piszkozat született, mind mind igaz érzésekről....mégsem véltem úgy, hogy meg szeretném osztani. Annyi gondolat és újfajta tapasztalást kaptam mostanában a Világtól, hogy a konfúzióból nem tudtam összerakni a saját kis rendszerezett Életemet, így hiába kezdtem neki egy-egy írásnak, a saját gondolataimban botlottam meg és nem tudtam tovább folytatni azt.
Gondolkodtam arról, hogy milyen megadni magam valaminek, vagy valakinek. Éreztem arról is, hogy milyen átkozottul szenvedni a birtoklási vágyamtól és bekebelezni a másik világát. Kaptam pofont ismeretlentől, aki a lelkem tisztaságát kérdőjelezte meg, de voltak olyanok is, akik szentül hittek bennem, és köszönték, hogy létezem. Volt, mikor mindent és mindenkit elengedtem, és volt, mikor ennek hatására mégis beáramlott a Világ, a Minden és igazán hihettem a Mátrix fantasztikus erejében. Mikor választ kaptam arra a kérdésemre, hogy a rendszer jól működik-e, nem csak igent kaptam, de azt is, hogy elképesztően gyorsan, órák alatt zajlik minden távolságot nem ismerve. És közben tettem, táncoltam, cselekedtem, emlékeztetve magam arra, hogy a mozdulatlanság: halál. De várok még a letisztultság állapotára. Olyan hirtelen és túl kevés idő alatt érkezett minden, hogy szükség van a csendre, a lélegzetre, a figyelemre. Szükség van visszavenni, átgondolni 3-ig számolni és tudatában lenni annak, amiket az eddig megtapasztalt események után konklúzióként vontam le.
Most, hogy a Nyári Napfordulót ünnepeljük - ki tűzrakással, tűzön járással, kirándulással, tánccal vagy énekléssel, teljesen mindegy - feladatomnak érzem, hogy elkezdjem a rendrakást. E napon megnyílnak a kapuk, melyek olyan világ teremtményeit, érzéseit, energiáit engedik át, amik által sokkal könnyebben sikerül a Világunk, Belsőnk megismerése, megértése, elfogadása. Könnyebb beengedni az örömöt és a fényt, s ilyen megVilágításban máris egyszerűbb a gondolatok és az érzések rendszerezése.

Tégy ma Te is rendet! Engedd el, és beáramlik a Minden!
És a zene hozzá (katt)

Nem ragozom tovább, mert tudod!
Amint nekem is sikerült rendet raknom élményeim között, megosztom!
Boldog Ünneplést!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése