2013. július 24., szerda

Zenehatások

Ritmus. De mégsem néz meg senki. Te ott vagy. Én itt. 
...
"Ebből bejegyzés lesz" életérzés fog el.
Végre inspirál valami. Egy zene. Egy fénycsóva az aszfalton. Vagy a sör. 
A vidámzöld szoknyám csakúgy ring a kottasorok között. "Ígyvanezjól"feeling, 
Feels Like We Only Go Backwards Baby"
Tudom, hogy rám gondolsz, és reménykedsz abban, amiben én is. 

És most idézem, amit  mobilomba pötyögtem....ha valaki megfejti emelem a kalapom:
"de így lrdz csak utom a mibiom  el ne felejtsem seni nincs itt"
Mi van? Normális vagyok én? Észnél vagyok?

Vagyok. Van. A szeretet. A szeretet van. És ez elég. 
Zene:
http://www.youtube.com/watch?v=2T6GjZQwVFQ

Te sörözöl és én azon gondolkodom, hogy a zseniális fényekben, amiket észrevettem az aszfalton...mikor szaladsz utánam és fogod meg a kezem, hogy menjünk együtt a végtelenbe. Jön valaki. De nem te vagy. 
Zene:
http://www.youtube.com/watch?v=ZhUM2-rrINs

Nem kell, hogy válaszolj, ez csak egy gondolat volt amit meg akartam osztani.  

Bár megtanulhattam volna, hogy az érték nem érdekel csak az, amivel kapcsolatban okosan bólogathatsz. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése