2015. július 13., hétfő

Szerelem

Szerelmes vagyok.
Ahogy bepúderezem az arcom és szempilláimat nagyobbra sodrom. Ahogy utolsó ecsetvonásként felfestem ajkaimra a vérvörös rúzst. Ahogy becsukom magam mögött apartmanom ajtaját átgondolva, minden iratom a táskámban van-e, minden nélkülözhetetlen holmim a bőröndömben. Ahogy izgalmas és bizsergő érzés motoszkál az egyenruhám alatt mielőtt becsekkolok. 
Szerelmes vagyok.
Ahogy végignézem kollégáim arcát, megérzem hangulatukat, tudom őket 2 perc leforgása alatt. Tudom, miként kell kezelni őket, mit szeretnek s mit nem. Tudom, hogy fájdalom vagy öröm van a szemükben, hiába mosolyog mindegyik. Felmérem a terepet. Megfigyelő vagyok. És szerelmes. 
Szerelmes vagyok. 
Mikor beszállok a buszba. Mikor átgondolom, hogy pozíciómmal milyen felelősségem van. Mikor meglátom azt a gyönyörű gépezetet. Szerelmem egyik ékkövét. Kilépek a buszból, megüt a 44 fok. Ahogy felém magasodik a repülőgép, a monstrum a gigászi titán, s ahogy megdobban a szívem, ahogy a folyosóról átlépek a belsejébe. 
Szerelmes vagyok.
Abba, ahogy érzem, amint a tolató autó rácsatlakozik erre a tonnás gépezetre s elindul. Amint érzem, hogy ráállunk a körülbelül 5 km-es kifutópályára. Ahogy hallom, hogy "Cabin crew prepare for take off". 
Szerelmes vagyok.
Ahogy felpörögnek alattam a motorok. Ahogy olyan frekvencia csapja meg a dobhártyám, ami élvezetet vezérel idegrendszerembe. Nekifutunk, hatalmas sebességgel igyekszünk ellentmondani Newton törvényének. A természetellenesség, a gravitáció megcáfolása gyönyörrel tölt el. 
Szerelmes vagyok.
Ahogy a gyomrom a torkomban köt ki. Ahogy kinézek az ablakon és látom magam alatt a tengert, vagy éppen az univerzum Földi peremét. Ahogy a bolygóval derékszöget zár be a szárny s vele együtt én is. Ahogy magasságunk egyre növekszik, s egyre közelebb kerülök a Világ egy másik részéhez. 

Szerelmes vagyok.
Abba, ahogy megkezdi süllyedését e kapitális masina. Az élet minden apró tűszúrása és simogatása a testemen van, ahogy félig szédülve vonulok végig a kabinon. Egyszer jobbra aztán balra dől a gép, oxigén híján kábultan készítem elő a gépet a leszálláshoz. Többsörös csekk, hogy minden rendben van-e. Majd ájult állapot a fáradtság miatt. Közelítek a Földhöz, most engedünk Newton törvényének.  Touchdown. Fellélegzem. A szerelmi nász most véget ért egy kicsit. S már alig várom a következőt. 
Szerelmes vagyok.
Miként hallom a kis bőröndöm kerekeinek zaját, amint súrolják a fényesre csiszolt padlót a reptéren. 
Szerelmes vagyok. 
A munkámba. 






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése