2012. február 2., csütörtök

A rendszer ...

A mai nappal elhatároztam, hogy csinálok némi hasznosat is ezzel a bloggal. Ugyan néha jól esik visszaolvasni az elmúlt évek írásait, de azért senki nem fogja látogatni a blogot, hogy ezt többször megtegye.
Roppant jól esett, hogy több forrásból véltem felfedezni írásaim értékét. Nos. Jóhír: nem szűntem meg, csak átalakultam. Amióta nem írok, azóta festek. Az átvitt értelmű gondolatok felkerültek a vászonra. Most így mutatom ki mi van bennem, hogy érzek én.
Igyekszem a blogot olyanná alakítani, amilyen vagyok. Bemutatni azokat az élményeket, eseményeket, embereket, melyek körülvesznek. Egyre izgalmasabb, érdekesebb és talán félelmetesebb is.
Kellemes böngészést, elmélyülést, pihenést...
Üdv:
Nannuscha

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése